środa, 10 kwietnia 2013

Myszka z rolki po papierze toaletowym

Książka Fiony Watt pod tytułem "365 rzeczy z papieru i tektury" podaje szereg ciekawych i inspirujących pomysłów na różnorodne prace plastyczne. Wykorzystuje przy tym rozmaite materiały. W przerwie między pytaniami do egzaminu zrobiłyśmy razem z moją córką myszki z rolek po papierze toaletowym. Praca bardzo prosta do wykonania: rolkę malujemy pastelami lub obklejamy bibułą, następnie według własnego szablony wycinamy pyszczek, łapki, ogonek, wąsy i ubranko. Można zrobic myszkę - panią i myszkę - pana np. w kapeluszu. Mnie brakło czasu. A poniżej na zdjęciach praca mojej córki, na zaliczeniu przedmiotu dostała 5. Teraz zdobi moje miejsce pracy. Prawda, że ładna?

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że ładna! Córeczka ma zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała Myszka :) Dzięki za inspirację, jutro z synkiem stworzę Pana Myszkę :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://decoskrytka.blogspot.com/
    Świetne miejsce w sieci, dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń