piątek, 22 marca 2013

Kwiatki z kinder niespodzianek

Witam wszystkich w drugi dzień zimowej wiosny:) 
U mnie w pracy zrobiło się wiosennie i świątecznie, natomiast za oknem...śnieg. Na przekór zimie zrobiłam wiosenną stokrotkę wykorzystując opakowania z jajek kinder niespodzianek. Zachęcam do zrobienia. Kursik łatwy, prosty i przyjemny.
Potrzebujemy: plastykowy wkład po jajku kinder, brystol biały i zielony, nożyczki, klej, długa wykałaczka lub patyk.
Z białego brystolu tniemy pasek o wymiarach 24 x6 cm. Następnie odmierzamy i tniemy płatki o szerokości 8 mm. Pamiętamy, aby nie docinac płatków do końca - tak jak na zdjęciu.

 Teraz płatki lekko wywijamy nożyczkami na zewnątrz.

Przecinamy plastykową częśc jajka na połówki. Nas interesuje ta mniejsza.
Smarujemy klejem magic nasz środek i owijamy wkoło płatki. Sklejamy i czekamy, aż klej się dobrze zwiąże.



 Tak wygląda nasza stokrotka od spodu.

W międzyczasie przygotujemy płatki. Ja pocięłam zielony zwykły papier na "ząbki", lekko je wywinęłam na zewnątrz. Dodatkowo wycięłam dwa ciemniejsze liście. "Ząbki" owijamy dookoła płatków i sklejamy, a płatki przyklejamy od dołu klejem magic. 

I kwiatek gotowy. Możemy go przykleic na większą lurkę.
Można zrobic również wersję do koszyka. Wtedy do "ząbków" dołączamy wykałaczkę, owijamy ją zieloną bibułą i listami i możemy taki kwiatuszek wręczyc ukochanej osobie. 
Pomysł zaczerpnęłam z czasopisma "Mały artysta", niestety nie pamiętam numeru. Na żywo taki bukiecik wygląda rewelacyjnie i bardzo wiosennie.
Jeśli skorzystacie i pomysł się spodobał, to proszę - zamiesc komentarz :) Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) nareszcie wiem co zrobić z całym pudełkiem żółtego plastiku :) Chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawa, na pewno zrobię dziś z moimi dzieciaczkami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń