piątek, 15 marca 2013

Kartki na Wielkanoc

Przedstawiam kurs na kartkę wielkanocną. Sposób wykonania jest inny niż zwykłej kartki, to kartka schodkowa, łatwa i prosta w wykonaniu.

Zatem przystępujemy do pracy.
Potrzebujemy: papier wizytówkowy na bazę, papier do scrapbookingu, kwiatki, wstążeczki, inne elementy do ozdabiania.
Na początku rysujemy na papierze wizytówkowym  schodki według wzoru TUTAJ
Ja swoją trochę powiększyłam i zmodyfikowałam poprzez narysowania jajka.

Następnie obkleiłam bazę kolorowym papierem do scrapbookingu. 
Kurs zrobienia takiego papieru znajduje się TUTAJ





 Przód kartki obkleiłam innym papierem na kontrast.

Następnie wycinamy kształt jajka. Swoje dodatkowo ozdobiłam wyciętymi kwiatkami z tego samego papieru i zielonym tłem pod spodem.
Do tylnej części doklejamy piankę/ tekturkę dla uzyskania wypukłości. 

Przyklejamy jajko na przednią częśc kartki. Ozdabiamy go według własnego pomysłu. Na schodkach mocujemy napis i kartka gotowa :)
Mam nadzieję, że skorzystacie z tego pomysłu i czekam na komentarze :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
  A oto efekty końcowe



1 komentarz: