środa, 6 marca 2013

Kwiaty z papieru - forsycja

Pomysł na prosty kwiatek z bibuły.
"Wiosna, wiosna, wiosna ach to TY!". No właśnie wiosna się zbliża, zatem można przygotować bukiet forsycji z bibuły. Pomysł zaczerpnęłam od koleżanki ze świetlicy.
Na kwiatki z bibuły będziemy potrzebować jedynie bibułę w 2 kolorach: zielonym i żółtym i ewentualnie druciki.
Bibułę tniemy na paski według własnego uznania, ja pocięłam je na około 10 cm długie i 7 cm szerokie.


Następnie każdy pasek składamy na pół i jeszcze raz na pół.



Teraz należy wyciąć "zęby". Szersze u nasady dają ładniejszy efekt. 

 Pasek rozwijamy. Ma wyglądać jak na zdjęciu.

Każdy "ząbek" zwijamy w palcach do jego połowy. 


Następnie zwijamy nasz pasek wokoło. 


Potem nawijamy pasek zielony, który był wykonany w taki sam sposób jak żółty.


A oto efekt końcowy. 
Można oczywiście taki kwiatuszek nasadzić na drucik i powstanie nam piękny wiosenny bukiet.
Mam nadzieję, że pomysł jest fajny. Polecam i zapraszam do komentowania.

2 komentarze:

  1. piękny chyba wykorzystam pomysł. Bardzo dziękuje za poradnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba:) Faktycznie można prosto wykonać taką forsycję:) Bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń