wtorek, 12 sierpnia 2014

Kolczyki sutasz

Witam wszystkich serdecznie: ) za oknem deszczowe chmury przesuwają się ociezale po niebie więc trzeba zająć czymś ręce. Strach patrzeć na telewizyjne wiadomości: z jednej strony ulewy i powodzie,a z drugiej Rosja...Trzeba zająć czymś nie tylko ręce ale i umysł. Nie wiem jak Was ale mnie obleciał wielki strach, gdy usłyszałam, że Polska ma być zmieciona z powierzchni Europy. Tak dawno u nas nie było wojny? Trzeba być opętanym, żeby w ogóle do wojny doprowadzać. No ale może zajmijmy się weselnym tematem. Sutasz. Wczoraj wkoncu udało mi się zrobić kolczyki. Od dawna nosiłam się z zamiarem szycia sznurkow ale inne zamówienia mi na to nie pozwalały. Mam nadzieję, że się podobają. Dziękuję za komentarze i życzę wszystkim samych słonecznych dni. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz