niedziela, 30 sierpnia 2015

Manekin na biżuterię

I znów książka "Radosne dekoracje" przyszła mi z pomocą i przede wszystkim ciekawym pomysłem na "schowek" na biżuterię. Tyle tego jest w mojej szkatułce, że trzeba było coś z tym zrobić. Ukryte na dnie korale przywalone sznurkami pereł miały nikłe szanse zawisnąć na szyi. Teraz mam wszystko na oku i już nie grzebię w poszukiwaniu konkretnej rzeczy.









Szablon jest bardzo prosty do wykonania. Zajęło mi dosłownie kilkanaście minut. Gorzej miał mój mąż, gdyż uparłam się, że podstawa ma być z drewna ze starych desek w garażu. Niestety deski pękały przy cięciu...no i mój mąż nie miał wesołej miny...:):):)  ale oczywiście udało się w końcu za którymś razem uciąć mu równą podstawę i dzięki temu mam piękny rustykalny stojak.



Szkoda tylko, że manekin jest przeznaczony tylko na korale, coś na kolczyki też by się przydało. Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz