piątek, 30 grudnia 2016

Stroiki świąteczne na stół

Witajcie!!!
Przed Świętami poprosiłam kuzyna o kilka małych gałązek na stroik. Gdy weszłam do domu czekały na mnie duże konary!!! pięknej choinki.

Nie tego się spodziewałam i szczerze się uśmiałam. Jednak od razu zabrałam się do pracy.

Najpierw zrobiłam stroik ze starego białego koszyka, kilku długich szyszek i bombek pasujących do ścian i choinki. Postawiłam go na małym stoliku.

Popatrzyłam na pozostałe konary :)...i żal mi było je wyrzucać więc zrobiłam kolejny stroik na cały duży stół. Dołożyłam świece, aniołki z masy solnej, białe gałązki bombki i...

... i znów popatrzyłam na resztę gałązek, których znów było mi żal wyrzucić. I tak powstał ładny okrągły stroik na drzwi z resztek gałązek i resztek bombek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz